STAVEBNICE - KIT NECRA 7
Replika vozu Lotus Super Seven
1. RÁM
Surový s uchycením přední a zadní nápravy, držákem + tyčkou pedálů, brzd, posilovače, trubek + hadic, držáku ruční brzdy + lanovodů, tlumičů, bezp. pásů - včetně závitů M12 x 1.25, dále pásovina na uchycení sedadel (svrtání - pojezdů), šrouby + hrazda na přední nos karoserie.- 2 x přední horní rameno stavitelné P+L-surové, nelakované
- 2 x přední spodní rameno pro stavitelný čep – surové - nelakované
- 1 x palubní deska – dřevo – třešeň, ořech - mořená
- 4 x vzpěra zadní - v černém antikorozním základu
- 1 x Panhardská tyč - v černém antikorozním základu
- 20 ks silentbloků - do ramen, vzpěr a Panhardu
- 2 x sedačka – laminátová kostra holá, surová - bez uchycení
- Montážní manuál + nutné výkresy, postupy montáže
- Návod na typ vozu a použitelnost jeho dílů (Ford Taunus, Sierra)
2. LAMINÁTOVÁ SADA KAROSERIE
- 1 x přední díl - nos karoserie – více typů - druhů
- 1 x kapota motoru
- 2 x boky - karoserie (levý, pravý)
- 2 x přední blatník - více druhů - i „LOPUCH“ (do r. 1968 - replika)
- 2 x zadní blatník (levý, pravý) – více typů, druhů
- 1 x střední díl karoserie
- 1 x zadní díl karoserie s bočními podblatníky v celku
3. SADA VNITŘNÍCH LAMINÁTŮ
- 2 x podlaha (levá, pravá)
- 2 x trojúhelníkové křidélko - vnitřního zadního boku (levé,pravé)
- 1 x kufr zadní části vozu - pouze u Taunus
- 1 x zádní nárazník vozu - více typů – druhů
- 1 x víko pedálů
- 1 x ofuk předního okna - je přímo již vlepen do středního dílu karoserie
Stavebnice – NECRA 7 – replika - LOTUS S7
Nutná koupě vozu zn. Ford TAUNUS nebo Ford Cortina labuť r. 1974 – 1982, 1300, 1600, 2000 ccm – lze pořídit tzv. „za babku“ (NE Granadu 2300 nebo CONSUL, mají 5-ti díru náboj!Z tohoto vozu použijete
- kompletní závěsy s kotouči, náboji, brzdovými třmeny a kulovými čepy před. nápravy, horními;
- kompletní řízení včetně krajních čepů, toto je nutno zkrátit;
- volantovou tyč kompletní až k řízení - tu je nutno zkrátit, nadstavit, zavařit atd. – opracovat;
- motor kompletní včetně silentbloků, alternátoru, startéru, sacího a výfukového potrubí včetně karburátoru + části výfuku – rozřezané;
- převodovku kompletní včetně silentbloku i se spojkou a lamelou;
- kardan, ale nutno zkrátit - doporučuji odborně u autorizované firmy - převařit unášeč do převodovky (Kardan-servis!);
- zadní nápravu bez vzpěr, per a držáků - vše ořezat pryč - pak navařit unášeče – vzpěr + Panhardu;
- kompletní elektroinstalaci + tachometr + otáčkoměr + spínací skříňku plovák z nádrže;
- páku ruční brzdy i s lanovody;
- chladič + gumová kolena – použitelná;
- motor + pantograf stěračů - tento je nutno rozsáhle upravit a předělat !;
- pojezdy předních sedaček – lyžiny;
- tachometr + otáčkoměr do přístrojové desky včetně bovdenu;
- chladič topení i s ventilátorem;
- hlavní brzdový válec i s posilovačem + brzd. trubky?;
- pedály silně "ořezané, zakrácené, odvrtané" + lanko spojky kompletní včetně ovládání -(silonová překlapovačka v pedálu);
- víčko a hrdlo nádrže – zkrácené + gumové hadice 50 mm ;
- kola sériová - vč. obutí - pro přepravu rámu na kolech - manipulaci po dílně;
- radiátor topení s motorkem - nutno upravit - vyrobit obal;
- nádobku ostřikovače s motorkem, rozvodem hadiček a trysek – kompletní - upravené držáky.